Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2010 17:50 - Английски език : Бъдещи времена в миналото / Future Tenses in the Past
Автор: techky Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 11868 Коментари: 0 Гласове:
0



Бъдещи времена в миналото са бъдеще време в миналото(The Future Tense in the Past),бъдеще продължително време в миналото (The Future Continuous Tense in the Past), бъдеще перфектно време в миналото (The Future Perfect Tense in the Past) и бъдеще перфектно продължително време в миналото (The Future Perfect Continuous Tense in the Past).Те се употребяват само в подчинени изречения, като главното изречение е винаги в минало време.

1.Бъдеще време в миналото:

Образува се от should/would + глагол в инфинитив. Превежда се на български език с бъдеще време.

I said that I should come
Аз казах, че ще дойда

2.Бъдеще продължително време в миналото:

Образува се от should/would + be + сегашно причастие. На български език се превежда с бъдеще време.

I thought that I should be working all day on Saturday.
Аз мислех , че ще работя цял ден в събота

3.Бъдеще перфектно в миналото:

Образува се от should/would + have + минало причастие . На български език се превежда с бъдеще предварително време

I told you that I should have written the book by the end of May
Аз ти казах че ще съм написал книгата до края на май

4.Бъдеще перфектно продължително в миналото:

Образува се от should/would + have + been + сегашно причастие. На български се превежда с бъдеще предварително време

He knew that I should have been playing tennis for 2 hours
Той знаеше , ще аз ще съм играл тенис 2 часа


Тагове:   език,   миналото,   past,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: techky
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1578577
Постинги: 93
Коментари: 151
Гласове: 101
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930